mikenomad: Absolut ingen skam. Ändå pressade vi dom rejält i sista matchen. Det visar nånstans vår högstanivå denna säsong. Likväl aom vi visade vår lägstanivå i att släppa in så enkla mål och vara så mentalt små, men sen få slita nått kopiöst för att "ta betalt" åt andra hållet.
Kan Kapanen träffa rätt på nyförvärven och om Jokinen kan skruva till spelet. Så kan det absolut bli en rätt småmysig kommande säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Likväl aom vi visade vår lägstanivå i att släppa in så enkla mål och vara så mentalt små, men sen få slita nått kopiöst för att "ta betalt" åt andra hållet.
Kan Kapanen träffa rätt på nyförvärven och om Jokinen kan skruva till spelet. Så kan det absolut bli en rätt småmysig kommande säsong.