1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2679882

Sv: Apropå nånting...
Labban: Vi hade säkert kunnat sprattla till och vunnit en play in. Men så ojämna och sköra vi var så hade vi torskat mot viljet lag vi än mött i en kvart. Plus en tränare som inte fick ut max av laget heller.

Det enda som är surt är ju att det hade varit bra ekonomiskt att få lite fler hemmamatcher i en kvart.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Tyngden och tempot fördelat över flera kedjor i Rögle och FBK hade vi inte riktigt i säsongens lag. Det finns 3-4 "Hållanders" i bägge lagen.
Jag blev lite Modano light när jag såg hur tungt bägge lagen spelade i 100 minuter. Riktigt imponerande.
Finlirare finns det liksom inte plats för, det är kamp om varenda millimeter.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...