1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2679896

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Precis så.
Jag var hela tiden inställd på att vi skulle ryka i Play in.
Då gjorde man hellre det med värdighet mot ett lag som Rögle.

Sen var man ju gubbsur för hur vi vaskat denna säsong i stort. Men det är ett annat kapitel.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{469}: Ja det har man varit större delen av säsongen, gubbsur och frustrerad. På slutet hade jag resignerat och insett att det gällde att minimera skadorna. Och en out mot Modo i åttondelen hade varit närmast oreparerbart. Precis som du är jag rätt säker på att det hade skett så när de missade var den här sorgliga säsongen åtminstone hjälpligt i hamn för min del

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...