+ 3
Inlägg: 2680171
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Undrar hur Emil Kruse känner sig, han har stått hälften av matcherna, Langhammer drog och man tog in en målvakt från Tingsryd som spelade div 1 för ett år sedan och tog över första spaden.
+ 3
No spitti'n on the bus.
Önskar att man inte kopplar ur hjärnan bara för att man sitter bakom en skärm.