2magisk: Ja det borde ju innebära att Kapanen eller annan center är klar! I och med att Kapanen sa att det endast finns ekonomi för en breddspelare för 4:e kedjan.
Men har ändå i bakhuvudet att Expressen skrivit att vi förmodat får vänta in vad Montreal säger angående Oliver Kapanen? De kanske bestämmer sig för att skriva kontrakt nu och vill väga in ifall han skall spela SHL eller AHL?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer