Villervalla: så här säger KK: "Erik Andersson och Albin Lundin sitter båda på utgående kontrakt, och klubben kommer inte ha möjlighet att förlänga med båda.
– Vi har en forwardsplats som är ledig, och vi har kanske råd med en fjärdelinespelare till. Men även där måste vi fundera lite och få information om hur lång rehab det kommer att vara på Sebastian Hartmanns skada, säger sportchefen"
Tolkar det som att en av EA och Lundin blir kvar och eventuellt en ny fjärdeline spelare. Min tanke är ju att man borde testa lite juniorer men har dålig koll på vad vi har att kasta in från J20
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
– Vi har en forwardsplats som är ledig, och vi har kanske råd med en fjärdelinespelare till. Men även där måste vi fundera lite och få information om hur lång rehab det kommer att vara på Sebastian Hartmanns skada, säger sportchefen"
Tolkar det som att en av EA och Lundin blir kvar och eventuellt en ny fjärdeline spelare. Min tanke är ju att man borde testa lite juniorer men har dålig koll på vad vi har att kasta in från J20