Rip Kirby: Linköping lever ändå på lånad tid. De har ju faktiskt, rent statistiskt, fått med sig kopiöst mycket mer poäng i grundserien än de borde. Högberg har även han på egen hand stulit poäng som laget inte förtjänat.
Ut med pesten bara! Världens i särklass minst begåvade supporters har de också som grädde på moset.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Linköping lever ändå på lånad tid.
De har ju faktiskt, rent statistiskt, fått med sig kopiöst mycket mer poäng i grundserien än de borde.
Högberg har även han på egen hand stulit poäng som laget inte förtjänat.
Ut med pesten bara! Världens i särklass minst begåvade supporters har de också som grädde på moset.