Synct: Om dom nu hade dragit jämt med Skellefteå borde dom vunnit någon match? Eller bara för att en match går till OT så spelar laget jämt? Nej och nej
SebastianH: "Eller bara för att en match går till OT så spelar laget jämt? Nej och nej"
Linköping har vunnit skotten och i 3 av 4 matcher och pressat på bra, så jag säger Jo och jo i detta fall iaf. Men jag är glad att dom är ute, hatar Cluben.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer