Villervalla: ja kvartarna brukar väl vara lite mer spännande än så här. FBKs avslut på säsongen är ju den riktigt feta skrällen och man hoppas ju verkligen Rögle kan fortsätta skrälla. Självförtroendet måste ju vara på topp i a f.
Hur gör SHL med semi finalerna, får Växjö välja motstånd eller går man högst mot lägst placering?
OlliJanne: Är redan klart! Högst mot lägst, precis som du säger. Växjö-Rögle i ena semifinalen, Skellefteå mot antingen Frölunda eller Leksand i den andra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur gör SHL med semi finalerna, får Växjö välja motstånd eller går man högst mot lägst placering?