Zäta75: Är väl ingen av dessa klubbar man jublar över men HV's spektakel mot oss där med skenan o pååkningen av Backlund och Thörnbergs otaliga filmningar sitter i än(och lär väl aldrig gå ur heller) så hoppas innerligt på Oscars!👊
Och skulle HV bli kvar så har man ju mer ekonomiska muskler än Oscars så känns på det sättet lite farligare för oss.
Men blir en rysare. Men tror Oscars tar det om nu inte HV tar hjälp av han däruppe...😜
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och skulle HV bli kvar så har man ju mer ekonomiska muskler än Oscars så känns på det sättet lite farligare för oss.
Men blir en rysare. Men tror Oscars tar det om nu inte HV tar hjälp av han däruppe...😜