Jåkkinen: Nej, men jag tror han kan komma att landa 30 pinnar i SHL i allafall. Produktionen Har väl ökat stadigt i Finland och i hans ålder så utvecklas han ju varje säsong.
Inte så att jag förväntar mig att han måste göra det i SHL. Men har bara en poaitiv känsla kring honom!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inte så att jag förväntar mig att han måste göra det i SHL. Men har bara en poaitiv känsla kring honom!