1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2681373

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Givet att man vill att HV åker. Kan ändra din prognos till 5-6 år på HV och from here to eternity för Oik. Men de sistnämnda är ju en trevlig räddningsplanka att ha kvar nån säsong till under vår stabiliseringsfas

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Magkänslan säger att HV71tar sig samman och vinner sjunde matchen på hemmaplan, men hjärtat säger att jag hellre vill att Oskarshamn hänger kvar. Detta baseras på vad jag anser vara bäst för Timrå samt att OIK gjort oväntat starka insatser i play out så här långt och därför förtjänar SHL-platsen lika mycket som HV. Tycker att man vann fullt välförtjänt senast och att placeringen i tabellen är historia. Må bästa lag vinna och heja Oskars!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer