Jåkkinen: "Bra det. Liiga är dock en sämre liga än SHL så vi får väl se om han lyckas producera lika mycket 😊"
Grabben är 20 bast, han kommer bara bli bättre och bättre, perfekt steg att gå till Timrå. Och bra att han dominerar i slutspelet, då kan Kapanens slippa eventuellt snack om nepotism. Är garanterat en spelare många SHL klubbar dragit i, relativt stor, ung, producerande rightare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer