1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614866 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2681783

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Håller med, sedan Stefan Söderlund tog över som ordförande har en hel del vettiga beslut tagits. Satsa ungt, har ju en erkänt bra akademi med U-16 SM-guldet nyligen. Sälj spelare och stabilisera ekonomin utan förhastade beslut. Tycker det känns superintressant, Jonas Olsson i målet på försäsongen har verkligen visat framfötterna.