1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 268205

Sv: Nyförvärv?
Jimmy: och Sundsvall Hockey dårå, de har helt överraskande hittat en roll åt gamle Tommy A. Forza!

Sundsvall kan få en lattjo derbypool med Teg-Almtuna-Vallentuna och Bobbarna i samma grupp. Alla brögäng på samma plats så att säga... Enligt den blå hemsidan så vill elva av tolv lag i serien ha två sexlagspooler istället, Sundsvall är de enda som är mot det förslaget. Förståeligt. Boden-Piteå-Skellefteå-Löven-Teg-Bobbies låter inte lika kul för Tommy i jakten på superallsvenskan. Almtuna-V-tuna-AIK-Bajen-Huddinge-NH90 låter roligt för de som har SL-kort.

Löven är verkligen på väg ner i backen. Gjorde förlust ifjol igen - trots att de skulle spara. Snart går strecket för elitlicens. Lövenspöket kan bli en realitet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.