1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 268288

Sv: Nyförvärv?
Undrar varför inte Wallenberg får förlängt kontrakt?
Har Nubben nåt ess i rockfickan? Satsas det på nån junior?
Blir intressant att se vad det blir.

Dif gjorde några hyfsade värvningar liksom LHC, där finns det plenty om stålar!
Undrar om dom kan köpa hjärta för klubben, men det spelar väl ingen roll bara dom går till slutspel.
Synd att dom blev kvar i ES. Det står jag för o kommer aldrig ändra mig heller!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.