{10473}: Håller med, inte en chans att det är tänkt som något 1:1 om Kapanen skiter sig. Artem OM han är aktuell lär ju kosta som en Div 1 spelare typ.
Mustard Tiger: om man sätter likhetstecken mellan kostnad och kvalitet och du säger att han lär kosta som en div 1 spelare, går jag hellre på Värmhed! Tyvärr kan man inte alltid göra den liknelsen... lex Eronen
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...