+ 4
Inlägg: 2687861
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Det jag tror är att det verkligen kan gynna vår forwardssida med att ha Jokinen som gammal forward själv.
Det behöver inte vara fel med Backlund alls som ansvarig för backar. Men Ante fick i allafall inte ut potentialen av vår offensiv. Med PP och målskytte etc.
Det får man ju ändå lägga lite av ansvaret på Ante då det var han som höll i forwards.
Det behöver inte vara fel med Backlund alls som ansvarig för backar. Men Ante fick i allafall inte ut potentialen av vår offensiv. Med PP och målskytte etc.
Det får man ju ändå lägga lite av ansvaret på Ante då det var han som höll i forwards.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Lite oväntat att Marklund blir kvar. Men kul. Bra att få en dedikerad videocoach också
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:
Är väl Jokinen som ska styra upp spelet. Vem tror Marklund att han är?
Låt Jokinen sköta allt nu. Marklund får koka kaffe.
Är väl Jokinen som ska styra upp spelet. Vem tror Marklund att han är?
Låt Jokinen sköta allt nu. Marklund får koka kaffe.
+ 3
Man kan undra vad som hänt/hände när Ante var tränare.