Beträffande ledarstaben i A-laget så är jag skeptisk till målvaktstränaren. Han hade två mycket bra målvakter till sitt förfogande, som säsongen innan låg i toppskiktet i SHL, men lyckades inte få någon av dem att blomma ut ordentligt. Båda gjorde bra matcher emellanåt men ingen av dem höll någon längre tid. Om nu dessutom Hyvärinen kommer att agera videocoach så försvinner en uppgift till även om också Robin är uppsatt som videocoach.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer