1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2690368

Sv: Silly Season 2024-25
{10473}: Håller med. Det finns inte mycket i EAs spel som gör att han skall ta några jättekliv i det offensiva spelet. Som du säger så gör han sig dock bättre som 4:e center än Lundin.

Jag är ändå fortsatt tveksam till att ha EA kvar. Till en reducerad peng i så fall. Jag skulle hellre se att vi tar in en mer fysisk och "aggressiv" spelartyp. Lite det vi saknar när det tightas och hettar till i ett slutspel.

Rögle har en drös spelare som inte räds det fysiska spelet till exempel.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2024-25
{469}: ...är full av tillförsikt. Men man har ju svårt, utifrån årets prestation, att se Dalle kliva in i Rögles lag som de spelar nu. Antar att vi kommer att utöva liknande attackhockey.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer