Modano: Bra analys, håller med dig, våran 4:e center ska vara 2m lång, 120kg, rightare och vara god för 50 poäng och får absolut inte kosta över 30k i månaden.
Synct: Man kan dra saker till sin spets och Modano är väl inte känd för att vara nyanserad. Men i grunden har han rätt, vårt lag den gångna säsongen var på tok för mycket räkmacka, glitterglamour och ömma tår. Så fort det gick lite emot var det som att festen var slut och alla vännerna gått hem
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer