Synct: Ja jag värderade öht inte retoriken utan kommenterade sakfrågan. Och ja, jag håller med och förstår verkligen tanken med de två värvningarna. I den bästa av världar är det två genidrag
mikenomad: vad jag har förstått så har Jokinen följt Timrå i flera månader, så det är nog efter hans önskemål som Kapanen har rekryterat spelare. Dom ska passa den hockey som han vill spela.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer