Villervalla: "Det vet man inte men om det blir SAIK-Rögle så blir det ju ett lag som är okej ändå som vinner, lika som att Mora vinner över Skansen, då blir det ju ett lag som jag accepterar i SHL nästa säsong."
Nä det vet man inte, därför jag skrev tror. Jag bryr mig inte om Frölunda eller Skellefteå vinner, så där spelar det ingen roll alls för min del.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä det vet man inte, därför jag skrev tror. Jag bryr mig inte om Frölunda eller Skellefteå vinner, så där spelar det ingen roll alls för min del.