Costanza: Har faktiskt fått en mjukare sida för övik efter att dom tagit hand om oss jävligt väl då mina tvillingar föddes på öviks sjukhus. Men jag konstaterar också att Övik luktar värre än Östrand även på Östrands värsta dag.
+ 3