{10473}: På tal om annat. Hur tror ni man vill formera laget under försäsongen när inte Hartmann och Pettersson är med. Sprida ut dom yngre bland dom mer etablerade spelarna eller köra på en ”ynglingkedja”? Ser gärna att man placerar ut såna som OJ, Lundmark och Värmhed bredvid dom etablerade och på så sätt få se hur dom tar sig an den uppgiften. Likt Skellefteå. Kanske inte varje match under försäsongen men nån match iaf.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Exempel.
Dahlén - Kapanen - Hållander
Wedin - Värmhed - Walli
Johansson - Lander - Lundmark
Pääjärvi - ? - Boyce