Lulessss: Ta det inte för hårt om Albin till Lulä klassas som svårbegripligt förvärv på Timrås HS. Vi experter här har inte alltid rätt ;-) T ex så var Modo obönhörligt och relativt samstämmigt dömda att ha Oskarshamns SHL-resa 23/24.
Önskar Albin all lycka i Coop Arena(förutom mot oss). Nu får han ju också spela med Korsträsks Lidström igen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...