Nisse på Mon or: Ikväll? Började den inte typ nu 09.00?
Inlägg: 2693594
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Spanarn: fel av mig på morgonen...Timrå IK hade tydligen inte teknik för detta. Fiaskoartat tycker jag.
+ 4