Tom Topp: Mmm mja, vilka coacher är beredda att bara "ta över" någon annans system. Inte många jag känner till, alla vill sätta sin prägel. Men visst, vissa delar kan säkert överleva.
Patrick Polly: Skellefteå har ju lyckats ganska bra. Sen måste det få bli lite differensar, huvudsaken att det blir en röd tråd så att det blir hyfsat lätt att skola in yngre spelare när dom ska ta klivet upp till a-laget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer