Missimurpen: Av det här avtalet tolkar jag det som att det viktigaste är att texten "TIMRÅ" samt "from Timrå with love" finns med på tröjan, inget angående vart eller hur det ska se ut på tröjan, bortsett från SHL reglerna.
Det innebär rent teoretiskt att vi skulle kunna få tallarna på bröstet? :D
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det innebär rent teoretiskt att vi skulle kunna få tallarna på bröstet? :D