1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2694108

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: uppenbarligen behövs det en mer aggresiv försäljningsansvarig!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Här är också uttalandet från handläggare i Timrå kommun gällande detta:

”Syfte med den del av avtalet som berör tryck på tröjorna är att Timrå IK:s verksamhet också ska kunna fungera som en budbärare i att stärka varumärket och platsen Timrå. Det är inte i detalj reglerat hur detta ska komma till uttryck mer än att "Timrå" ska framgå på tröjorna. Det behöver inte betyda ett hinder mot att det därutöver också finns andra symboler på tröjorna. Vad avtalet innebär får ytterst uttolkas mellan berörda representanter för Timrå IK och Timrå kommun.”

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer