1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2694124

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Börjar inte detta med tallarna på bröstet bli lite väl mkt storm i vattenglas. Jag håller med om att det skulle vara snyggt och att alla andra har det utom vi men nog finns det väl viktigare saker... arena frågan t ex hur faan ska vi kunna spela i en arena i Sundsvall om det står Timrå på tröjan ;-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: storm i vattenglas för att vi äntligen tar tag i det? Som folk småtjatat om i minst 15år. Ja vi kan lägga det på is i 10år till och hoppas att styrelsen plötsligt tröttnar på TIMRÅ. Hur tror du sånt här fungerar?

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Vi måste väll börja någonstans? Tröjan är väll realistiskt iallafall än att fixa en ny arena. En ny arena kan vi nog bara drömma om tyvärr

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer