Octagon: Tycker helt enkelt att det är för dåligt från styrelsen helt ärligt. Styrelsen hur ljugit och vilselett för att slippa ta tag i en fråga som står supportrarna nära hjärtat. En matchtröja kan väl inte vara helt spikad redan nu heller? Tycker det låter som ännu en ursäkt att slippa ta tag i en fråga. Vill styrelsen har något förtroende från supportrarna så ta tag i frågan, lös skiten redan till denna säsong. Rent ekonomiskt måste det ju vara en guldgruva i replika-försäljning att ha emblemet på tröjan så om det handlar om pengar lär det gå jämnt ut även om avtalet skulle brytas (vilket det inte behöver göra, avtalet är utformat så att emblemet får plats fram på tröjan alldeles utmärkt)
Tycker för övrigt att det är jävla modigt av dig att offentligt berätta att du sitter i styrelsen på ett timrå ik supporterforum. Stor eloge för det iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker för övrigt att det är jävla modigt av dig att offentligt berätta att du sitter i styrelsen på ett timrå ik supporterforum. Stor eloge för det iaf.