Nå, tror ni Saik tar det eller går guldet till skaune. Hörde att det var många fans påväg upp. Man börjar se SM bucklan framför sig men den är ännu dimmig. Saik har mer press än RBK. Snart match.
Hur ser det ut med att kunna delta på årsmötet via länk, finns det någon sådan möjlighet? Jag hade gärna gjort en motion gällande tallarna men kommer inte kunna befinna mig fysiskt på mötet i arenan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer