Kulltorp: Han platsade väl varken i U18- eller U20-VM, men ja han kan säkert bli bra på sikt. Baserat på hans matcher i Södertälje känns det ändå som att han borde utvecklas i hockeyallsvenskan snarare än SHL.
Peja: Jag är böjd att hålla med av vad jag sett men jag har full respekt för att o m han kommer hit så har Kapanen gjort en helhetsbedömning på grunder jag inte har en susning om
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer