1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 269493

Sv: das Boot
Helg Ernest: Jorå, finns mycket skojsiga grejor i min ubåt...
That´s what friends are for, som sagt!
Funderar av och till på en "Final remix" av das Boot och alla Timrås egna låtar, min skalle säger att det går, "Timrå Hej", "Vi heter Timrå IK" osv. Till och med gökungen "Timrå rockagil...", fast den tror jag att jag utelämnar.
Finns det nåt bättre än ett projekt som fortfarande bara är i skallen?!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.