+ 3
Inlägg: 2695032
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Vad är regler till för om man kan få dispens för både det ena och det andra..?
Får man dispens så borde man få det max en säsong..
Får man dispens så borde man få det max en säsong..
+ 3
Sv: Apropå nånting...
SCAarena: Jag tror de kommer få dispens, både för arenan och för att de går in i ett andra dispans-år för ekonomin. Ishockeyförbundet ändrade nyligen reglerna så man få dispans för missad elitlicensen 2 ggr i en 5 års period just för att rädda smålandslagen (främst Västervik då).
+ 4
Svårt att se att de får spela matcher i HockeyAllsvenskan där i höst, men vet inte hur generösa de är med dispenserna.