Om inte Vimmerby får gå upp så tar Hudik platsen. Hela grejen handlar om vilket lag som blir uppflyttat. Västervik har ingenting med saken att göra.
Det som har hänt tidigare är ju att andra lag i Allsvenskan har haft oegentligheter och då har laget som har haft problemen flyttats ned istället för laget som har spelat sig ur.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det som har hänt tidigare är ju att andra lag i Allsvenskan har haft oegentligheter och då har laget som har haft problemen flyttats ned istället för laget som har spelat sig ur.