rokla: Jag tycker det jag med, såklart =) Alltid kul som sagt att ställa upp så det var nästan synd vi inte fick rivningen, det hade varit spännande....
Hoppas bara fixarn Per HApps skakar fram mer jobb så snart som möjligt så man har nåt att göra under Silly Season =)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hoppas bara fixarn Per HApps skakar fram mer jobb så snart som möjligt så man har nåt att göra under Silly Season =)