1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 269565

Sv: das Boot
orion: Jo, det skulle kunna vara nått !
Jag gjorde ju en remix på 3 av dina Das Boot .
Men av någon annledning så lyckades jag med att få " Hack" i själva låtarna där jag inte varit och fipplat.
Jag skall göra om den, för den vart bra, över 5 min lång.
Ett riktigt mästerverk ( C : Inte mixningen utan att man kan sitta i lurar och avnjuta dem i följd.
Ja, det var kanon med Hank skivan ( c :
Inget annat går här hemma nu. Men en tanke som slagit mig är,
Han måste ha bandat i ett lugnare tempo för ingen är så snabb i fingrarna ?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.