1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 270081

Sv: Nyförvärv?
Bergius: Håller med. Fredrik Sundin tror jag mycket på. Kan bli en ny "Gunno". Det ser även ljusare ut med att kunna knyta hit Fredrik Svensson också nu. Pasi har drabbats av sjukdom i familjen och är osäkert hur det det blir med honom. Frölunda tog Antti-Jussi Niemi så de är kanske inte intresserade av honom längre så blir det Sverige så blir det nog Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.