1) Skadar man en motståndare allvarligt ska man faaaaan inte gnälla på ett matchstraff.
2) Anmälan var uppenbarligen befogad eftersom han fick tre matchers avstängning.
3) Timrå tjänar på att det spelas en renare hockey. Om Rehnberg lär sig något av sin avstängning tjänar alla på det. Nu har han ju med sina imbecilla uttalanden visat att det pedagogiska inslaget gått om intet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
2) Anmälan var uppenbarligen befogad eftersom han fick tre matchers avstängning.
3) Timrå tjänar på att det spelas en renare hockey. Om Rehnberg lär sig något av sin avstängning tjänar alla på det. Nu har han ju med sina imbecilla uttalanden visat att det pedagogiska inslaget gått om intet.