1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 27047

Sv: Henrik Rehnberg - vad är det som fattas?
El Maco

1. Om skadan uppkommer på att ett skydd sitter fel? Ska man utdela matchstraff på den som skjuter om nån tappar hjälmen och samtidigt får pucken i huvudet?

2. Du vill att läkarna skall verka som extra domare alltså?

3. Vad TIK skulle tjäna på är att försöka hitta ett eget spel och inte fösöka få andra lags spelare avstängda. Man kan ju alltid börja med en grundkurs i hur man sätter på utrustningen. Ang Rehnbergs uttalande se punkt 1.


Fö är jag också för ett renare spel vilket jag vet skulle gynna BIF. Däremot att man blir avstängd pga att ett skydd halkat snett tycker jag är fel.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer