1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2704848

Sv: Apropå nånting...
Nog för att Sverige är bra, men Tyskland har varit med så länge och spelar så dåligt. Dom ska fan skämmas.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: jo men ditt 5-1 tips lever ju. Sverige kommer gå ner sig i 3e å tysken kontrar in ett mål på svenskt slarv

Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Va nere vid isen nyss o fick påfyllning av öle 🇺🇿 då åkte Hedman förbi o gjorde tummen upp 😎 o helvete va stor karln e!! Va kallas de starstruck Yeeeeeezzzzz 🇺🇿

Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Undra hur det gick för Raymond jag, på reprisen rullade ögonen bakåt på han för en sekund.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.