mikenomad: Luleå lika trötta som vanligt? De värvar alltså en "toppcenter" i O'neill. 2 årskontrakt på en spelare som fyller 36 i år. Kommer vara 38 år när kontraktet är klart.
Kommer från Schweiziska ligan och skall komma till SHL där det spelas en helt annan typ av hockey.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
De värvar alltså en "toppcenter" i O'neill.
2 årskontrakt på en spelare som fyller 36 i år.
Kommer vara 38 år när kontraktet är klart.
Kommer från Schweiziska ligan och skall komma till SHL där det spelas en helt annan typ av hockey.