Rip Kirby: Just ja, så hette han, jag satt och funderade om det inte fanns en Anders också, men några B-landskamper. Nu blev jag osäker om Lasse Eriksson spelade i landslaget, får kolla upp. Japp Lasse Eriksson spelade i landslaget.
+ 3