Timrå Isstadion: betalar inte för att bli prenumerant där antalet prenumeranter sedan bestämmer mediebidraget dom får från staten. Varför tror du dom ”bjuder” på så mkt? Både med innehåll och ”rabatter”. Tidning ska klara sig själv, så länge dom parasiterar får dom inte en krona.
Och nej, jag kan glatt skita i att läsa artikeln om du tänkte köra någon sådan skön kontring. Gråter inte om jag missar vad som står. Principer står över begär.
Såg nu att Zäta lagt upp den och det är nog det sämsta innehåll jag någonsin läst. Hoppas ST konkar.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Och nej, jag kan glatt skita i att läsa artikeln om du tänkte köra någon sådan skön kontring. Gråter inte om jag missar vad som står. Principer står över begär.
Såg nu att Zäta lagt upp den och det är nog det sämsta innehåll jag någonsin läst. Hoppas ST konkar.