1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2710795

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Känns ju inte allt för stabilt när klubben använder ord som "Ohållbar situation". Vet såklart inte hela sanningen men något säger mig Bromé inte bara spelar fult på isen. Aja lycka till i Luleå kanske bättre miljö för honom där.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: Okej. Luleå skriver alltså fyra år med Bromé. Nu säger jag inte att klubben ber om att få problem, men det är fortfarande samma spelare som inte alls fungerat som spelare i Örebro. Jag gissar att det blir ett helt gäng kvartssamtal under sensommar och höst, eller när han nu ansluter uppe i Norrbotten, så att Luleå har möjlighet att se till att komma tillrätta med vad som nu inte alls fungerat vad gäller personen Mathias Bromé. För det är ju uppenbarligen där problemet sitter.

Sv: Apropå nånting...
Labban: Vi har hamnat i en situation där relationen mellan Mathias och tränarna blivit ohållbar, säger sportchef Henrik. Löwdahl.

För mig låter det helt otroligt, ofattbart!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer