Soton: Jo, jag var där, reste ner med över 500 röd-vita själsfränder förövrigt. det jag mest retar mig på är Roger Melins uttalande om att Timrås spelare gick in för att skada, när han har spelare själv som spelar som grisar, men då kniper han igen käften. T.o.m med Anders Huss tyckte att Att han betedde sig som en pajas.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jo, jag var där, reste ner med över 500 röd-vita själsfränder förövrigt. det jag mest retar mig på är Roger Melins uttalande om att Timrås spelare gick in för att skada, när han har spelare själv som spelar som grisar, men då kniper han igen käften. T.o.m med Anders Huss tyckte att Att han betedde sig som en pajas.