Vargher85: Men har ni inte någon Värmhed som skulle kunna gå in och göra ett bra jobb som fjärdecenter? Man måste väl ändå önska att man var bättre på att utveckla junisar när man ser en sån här värvning.
{10015}: Jo, i den bästa av världar hade Timrå kunnat plocka upp en junior istället, men nu bedömer uppenbarligen KK att det inte finns någon i den egna leden som är tillräckligt bra. Kan bara hoppas att Timrå kan få fart på juniorutvecklingen.
Sedan får vi se var Eisenmenger hamnar. Som jag ser det finns det fyra spelare: Boyce, Värmhed, Lundmark och Eisenmenger som slåss om en plats i fjärdekedjan. När Hartmann kommer tillbaka kan möjligen även Walli adderas till den kvartetten.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer