DenRöda: Känns som att man kan bredda den logevåning man redan har med 3st mot parkeringen, det lilla sittplatshörnet där är så pass risigt ändå på grund av hur trapporna blir. Kanske en lyxigare variant som byggs lite extra på höjden?
I värsta fall så kan man ev. inkräkta på hörnet längst upp på stå och klämma in 1 extra där.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns som att man kan bredda den logevåning man redan har med 3st mot parkeringen, det lilla sittplatshörnet där är så pass risigt ändå på grund av hur trapporna blir. Kanske en lyxigare variant som byggs lite extra på höjden?
I värsta fall så kan man ev. inkräkta på hörnet längst upp på stå och klämma in 1 extra där.